Träffat Victoria's Secret modeller

Jaapp, jag kommer hoppa lite mellan dåtid och nutid ;)
Nästa gång ska jag försöka skriva om dem tre veckorna som min fina Johan var här :)

Men iaf, igår bestämde jag och Heidi att traska ner till det stora Victoria's Secret vid Herald Square. När vi väl kommer fram så får vi en liten lapp av några expediter som stod vid dörren. Då visade det sig att två utav modellerna, Candice och Lily, skulle komma dit kl.18 så man kunde få träffa dom och ta kort.
Och givetvis ville vi det ;)

När vi kom lite längre in i butiken så såg vi ju att modellerna redan var där (klockan var kanske 12-12.30) och gjorde lite intervjuer och fotades. Och jag skojar inte, jag blev så chockad över hur jäkla smala dom var!!!
På VS fashion show och på bilder ser dom ändå perfekt smala och hälsosamma ut, där dom har både bröst och rumpa men i verkliga livet var det nästan lite anorexi över det. Bröst & rumpa fanns ju knappt och huvudena såg extremt stora ut på deras minimala, långa kropp.(Speciellt på Lily) :/
 
Ska jag vara ärlig blev jag lite besviken... Victora's Secret modellerna har ändå alltid haft kurver, smala men ändå vältränade (Tyra Banks, Heidi Klum, Gisele Bündchen)  och man har alltid tänkt att dem skiljer sig mot vanliga modeller som har Size Zero, det var just det jag gillade med VS modellerna. 
Men som sagt, dom är ju snygga, riktigt vackra men alldeles för smala tkr jag nog. Det var bättre förr hörrni ;)
 
När vi väl hade shoppat klart så gick vi hem, gjorde oss lite extra fina för att sedan traska tillbaka till Herald Square. När vi väl kom fram var det huuuur mycket folk som helst.
Jag och Heidi fick stå och vänta i kö utanför affären i cirka en timme innan vi fick gå in och ta kort med dom.
Haha att stå och vänta i en timme för ett kort, det var det väll inte riktigt värt.. men det var lite kul ändå.
Det är förmodligen bara  här i NYC man kommer uppleva nått sånt här..så de är ju lite ballt ;)
 
 Candice till vänster & Lily till höger 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0