Del 1 - Min pojk kom till mig :)

Nu hoppar jag tillbaka tillbaka till lite dåtid igen..
 
Bara några dagar efter att min familj hade åkt hem så var det min Johans tur att komma och hälsa på mig.
Han skulle stanna hela 3 veckor vilket var jättemysigt, då behövde man inte riktigt stressa under tiden han var här. Dagen när han anlände så hade jag tyvärr klasser att ta (ville ta så många klasser som möjligt så jag slapp att ha så många klasser kvar när han väl var här) så jag mötte han inte vid flygplatsen..jätteromantiskt av mig jag vet. hmm.
 
En bit in i contemporary klassen säger Jonte lite spontant; "Där sitter Johan". Jag tittar ut och ser en gammal skruttgubbe som tittar på klassen. "HA-HA, jättekul Jonte". "Men han GÖR ju det, titta dit" och så tittar jag mot andra fönstret och där satt min fina Johan. Jag blev helt lycklig i hela kroppen och ville bara springa ut och krama honom, men Stanfield hade nog inte blivit så jätteglad på mig om jag hade gjort det ;P
 
När klassen väl hade slutat så plockade jag snabbt ihop mina grejer och sprang rätt ut och kramade honom. Kändes helt overkligt att han faktiskt var där.. kändes som det hade varit så länge sen fast ändå inte..jättekonstig känsla. Men var så lycklig att äntligen få se han i verkliga livet och inte via skype. :)
 
Under dessa tre veckor hann vi med så sjuuukt mycket bara i NYC hann vi med allt detta;
* Två springturer och en promenad i Central Park, (jag tvingade med han på springturerna ;))
* Brooklyn Bridge, Fulton Landing & Williamsburg
* Käka på Henke Lundqvists restaurang, Greenwich Village
* Ground Zero
* Frihetsgudinnan
* Shopping i SoHo
* Basketmatch (även lite cheerleading)
* NHL match
* Åka upp i Empire State Building
* Gå vid The high line 
* Se Flatiron Building
* Sist men inte minst...ca. en vecka i Los Angeles ;)
Vi hade sagt innan att vi skulle försöka åka iväg någonstans, och äntligen blev det av. Vi hittade en jättebra resa med flyg&hotell så vi passade på när man ändå var i NYC. Så nästa inlägg blir om veckan i LA ;)
 
Hur som helst så var det så himla skönt att ha min Johan här hos mig..kan inte förklara vad lycklig jag var. Som nykär verkligen! :) <3

(Vet inte varför bilderna lägger sig såhär på sidan :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0