SYTYCD live tour!!

För några veckor sen så överraskade min underbara pojkvän med två biljetter till
So you think you can dance, live tour. Han är bara bäst, så himla fint att han sitter hemma i Sverige och lyckas komma på denna idé att boka & bjuda biljetter till mig & en kompis här i NYC?
Inte ens jag som är här i New York skulle ha en tanke på att kolla biljetter? Min allra finaste Johan <3
 
I onsdags var det alltså den stora dagen, att få se mitt favoritprogram och deras live tour.
OCH DET VAR HELT FANTASTISKT!
Att se alla dessa dansare som man har sett på tv och som är heeeelt stört duktiga!!!
Vilken jäkla teknik, utstrålning och känsla! Det var nått helt annat att se allt detta live än på tv kan jag ju säga!
Jag satt där med en klump i halsen hela showen, blev så berörd och inspirerad!
 
Jag kan inte sätta ord på hur grym denna dansföreställningen var, allt jag kan säga att jag blev så sjuk motiverad, efter en tung vecka på skolan, och få se allt det här var exakt det jag behövde!!
Vilket resulterade med att jag har legat och stretchat på kvällarna och tog 4 klasser under torsdagen ;)
Så himlahimlahimla taggaaaaaad!
 
She turned her can'ts into can,
and her dreams into plans... 

 
 
 Fina tjejerna; Anni, Jenny & Heidi! :D

Kommentarer
Postat av: Mami

Keep up the good work. Never ever give up. There ARE footprints on the moon.... Love u and belive in you, always,always, always, always <3

2012-11-17 @ 11:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0