JAG ÄR MOSTER!!

Efter alldeles för lång väntan så kom han äntligen...en underbar och perfekt pojk!
Min vackra Emelie är mamma, jag har ett syskonbarn...moster?! 
Den här känslan är helt sjuk, jag är helt till mig, så stolt, glad, lättad och har världens lyckorus!
Jag går runt och ler, blir helt varm bara jag ser bild på lille Vilgot.
 
Vilgot var nämligen lite försenad, han ville gärna stanna kvar så länge det bara gick i den lilla magen han låg i. Eftersom jag inte är hemma vid detta viktiga och fina tillfälle känns det jättetungt. Så denna vecka som har gått har jag grubblat, varit orolig, lite okoncentrerad på lektioner och bara väntat på att få ett sms, samtal eller vad som helst på att det var på gång. 
 
Så igår, efter jag hade slutat en jazzlektion med Barker, kollade jag telefonen...två missade samtal och 2 sms från min mor. Ringde upp direkt och så svarar mamma med "Grattis Moster!" Då bara brast det, så lycklig och lättad över att allt hade gått bra, att alla mådde bra och slippa denna jäkla väntan, haha! Så där stod jag, mitt utanför Studio 3 och grät å grät, skratta å grät! 
 
Kan inte med ord beskriva denna känslan, 
fått en ny roll i livet nu...moster? Haha gud vad konstigt!
Ångest att inte vara hemma nu och vill ta första bästa flyget hem...
för oj vad jag längtar att få snooza på lille Vilgot!
 
 
 
 Är han inte helt perfekt? <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0