Dålig uppdatering!

Nu det senaste har det varit fruktansvärt dålig uppdatering av mig.
Det beror lite på att vi inte gör så mycket som jag tycker är roligt att skriva om, eller ja, vi dansar ju en hel del. Kanske går ut och äter, dansar, sover, vilar, går ut en sväng... ja, ni fattar. 
 
Men förra helgen fick vi ifs ut och bowlade på ett ställe nära Times Square, as coolt ställe. Var mer som en bar, där man kunde beställa mat, efterrätt, drinkar till sitt bord som man hade. Det var inte som i Sverige där man har sin taniga stol, utan man hade en egen hörnsoffa och bord. Riktigt trevligt faktiskt. Dock var det ganska mycket dyrare än vad det är i Sverige så vi bestämde att bara spela en match. Men de kommer fler gånger! :)
 
Till söndag kommer min kära mami, papi, syster & hennes pojkvän hit.
Då kommer jag garanterat skriva lite mer då vi kommer turista och göra lite mer saker än vad man gör just nu. Tyvärr kostar ju allt en del här så man får spara på alla turister grejer man vill göra, så under veckan som kommer får man passa på! :)
 
Men....
Ni få, fina personer, som faktiskt läser min blogg.. Vad vill ni att jag ska skriva om?
Ni kanske har frågor om dansen, dansskolan, lärare? Om NYC? Vad vill ni veta? :)
 

Kommentarer
Postat av: My från Skåååööne

Haaallådu bästa Soffiloffi =)
Jättekul att följa er via din blogg och se vad ni sysslar med!
Kan ni inte filma lite av danserna ni gör, när ni själv dansar dem? Hade varit så roligt att se =D

Längtar tills jag ska komma och hälsa på er!!
STOR KRAM =) <3

2012-12-22 @ 11:40:31
Postat av: Mimmi

Jag blir glad över vad som helst som du skriver! Skönt att få lite uppdatering av dig bara. Det känns som om du har vart borta en evighet så nu får du snart komma hem för vi har så mycket att ta igen! :D Nä men njut som bara den och bara lev livet! God Jul på dig och gott nytt år!! <3

2012-12-23 @ 03:50:10
URL: http://mimmilepp.blogg.se
Postat av: Mia

GOD FORTSÄTTNING PÅ JULEN!!
Hur har julen sett ut? Varit på en massa turistattraktioner? Hur ser det ut på skolan...en bild kanske? Hur ser vardagen ut f.ö, lagar ni mat hemma, äter ni bara ute, känner ni er trygga, är lägenheten bra, har ni fått kontakt med några nya dansare/amrikanare? hur ska du fira nyår, har familjen åkt hem då? Kram Mia

2012-12-27 @ 08:37:53
Postat av: Josefine

Kan du inte berätta mer om din dansutbildning?
Kostar den något och isåfall hur mycket?
Hur lång är den?
Vad innebär den?
Hur kommer man in på skolan?
Är det som du förväntat dig?
Varför valde du just den?

Skriv gärna lite mer som jag kan ha glömt fråga ;)
kram!

2012-12-27 @ 21:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0