Packa,packa,packa

Snart är allt färdig packat, lite små grejer som laddare, bok, pass m.m som jag lägger ner sist.
Är lite nervös och spänd för detta, men samtidigt vill jag vara i New York NU!
Vart lite känsligt att säga hejdå till familjen, vänner & danselever... men det är "bara" 6 månader.
 
Men detta ska bli VÄRLDENS äventyr och det är en av mina stora drömmar som går i uppfyllelse. Jag kan inte fatta att jag faktiskt ska iväg och BO i en av VÄRLDENS största städer för att DANSA! Vilket liv jag kommer ha de närmsta halvåret ;)

Som sagt, detta är en liten blogg för alla där hemma i Sverige som vill läsa om mitt lilla äventyr och vad jag får uppleva in the City! Det kommer säkerligen bli lite särskrivningar, felskrivningar, stavfel och grammatik fel.. 
men vem fasen bryr sig...ni fattar iaf ;)
 
 
Nu ska jag fortsätta packa & fixa!
Seee yaaaa!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha de så underbart du bara kan!!
Förstår att det är svårt att säga "hej då" men kör vidare på ditt "vi ses" istället så känns de bättre.
Dansa och lev livet men ta hand om varandra och va försiktig.
Många Lycka till från mig och barnen
KRAM Liselott, Martin och Sandra

2012-09-17 @ 14:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0