Times Scare...

Igår efter vi hade tagit våra dansklasser var vi sugna att gå på bio.
Dock slutade vi ganska sent, vid halv åtta, så vi kom inte iväg förrän kl. halv tio ungefär..men här i New York kan man gå på bio mitt i natten om man vill så det var inga problem.
Alex, Jonte, Helle & jag  traskade iväg till biosalongerna, där det inte visades någon som lockade oss så jättemycket.
 
Då kom vi på den briljanta idén att gå in på Times Scare...typ som Spökhuset på Liseberg.
Haha det var länge sen jag har varit så rädd och Jonte, personen som har tjatat mest att gå detta jäkla Times Scare, var räddast av alla och blundade hela vägen och gick dessutom i mitten och höll i både mig och Helle. Hahaha, vilken man!
 
Hela "spökvandringen" tog nog cirka 5 min eftersom vi nästan sprang igenom hela, haha så jäkla kul!
Det dröjer nog ett bra tag innan jag går in där igen.. haha ;D
;P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0