Stolt som tuppen

Igår tog vi Cogliandro igen.
Lika fantastisk var det denna gång och nästan lite jobbigare.
Vi dansade nämligen till Birdy med Skinny love, en låt som jag gjorde en koreografi till en gång under gymnasiet som var tillägnad till min kära mor ...så den låten betyder ganska mycket.
 
Gillar ju Cogliandro väldigt mycket och dansen igår var jättefin och det betydde mycket att dansa till den låten igen. Sen mot slutet ställde vi oss alla i en ring och i mitten av ringen fick ingen mindre än Alexander dansa helt själv. Det var så himlahimla fint, blev väldigt rörd. Lille Alex kommer och briljerar redan första dagen, så stolt jag blev och fick en o annan tår i ögat.

Kommentarer
Postat av: Lena

Ååå låten och den dansen Du gjorde sitter i hjärtat. Lille Alex då..förstår att Du fällde en tår...Killen är ju outstanding. Filmade Du ?? Puzz

2012-10-18 @ 20:23:58
Postat av: Mami

MIN låt..gråter varje gång jag hör den <3

2012-10-20 @ 10:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0