Rockafeller Center

I söndags, när vi hade piggnat till efter lördagens bravader, drog Alex, Helle, Jonte & jag till Rockafeller center.
Det var fint väder och ganska varmt, alltså ganska perfekt väder till att åka upp i Top of the Rock och se över New York. 
 
Varken jag eller någon av mina roomies har åkt upp i något av de höga tornen och sett över New York under tiden vi har varit här. Så att få komma upp där; se hela New York under en solnedgång som var helt orange-rosa var som terapi. Sjukt fint var det, och de tillfällena jag har åkt upp i något av tornen har jag alltid fått som en "ahaa-upplevelse"... det är liksom då man fattar att man är i New York! :)
 
 
 
 
 
 Hade inte med mig kameran så smart som jag var.. så det blev lite dåliga bilder ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0