One direction..oh herregud.

Japp, ville bara tala om att idag gjorde vi en koreografi till One Direction - what makes you beautiful.. 
och jag höll på att avlida. Alla mina elever där hemma vet mycket väl att det kryper i kroppen när jag hör denna låt, den är ju så himla gulligull och de sjunger ju preeciiiiis det en flicka vill höra från en pojke. För gulligt för bitter Soffan helt enkelt... ;) Fast ifs har jag haft min pojkbandsperiod... Backstreet boys ska de va <3
 
Koreografin var däremot grym och kan ha varit den svåraste och snabbaste vi har gjort hittills med Derek Mitchell.
 
Men ville bara berätta att jag tänkte på ER där hemma, mina små "One Direction-lovers" till elever.
Varenda steg jag kämpade mig igenom var tillägnat till er ;)
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hahaha

2012-10-19 @ 08:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0