Alex & Helle

Ny vecka, nya klasser.
Igår vart det måndag, som ni kanske vet, och då tog jag tre klasser. En balett, modern och street jazz.
Och nu börjar det kännas bättre. Man börjar komma igång med koreografihjärnan och koreografierna sätter man lite snabbare, så det är skönt. Samma sak med balansen och tekniken, kroppen börjar liksom vänja sig lite mer.
 
I alla fall, baletten gick faktiskt riktigt bra och likaså moderna.
Street jazzen var direkt efter moderna lektionen och då var det ingen paus för ens få i sig något. Så efter 45 min på street jazzen började jag bli lite ofokuserad och hungrig, men Murakamis lektioner är grymma och gillar dom jättemycket så man fick hålla humöret uppe :)

Efter långväntan efter lektionerna kom äntligen Alex och Helle. Riktigt kul att besök och få visa runt i lägenheten o hitta på lite mer saker än bara skolan. Kommer bli så kul dessa veckorna, de känner jag på mig! :)
 
Här kommer en liten musikvideo på Murakami.
Coolt att hon var varit balettdansös förut, droppa det totalt och fortsatte med detta... ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0