Woohoo lycklig tjej!

Helt förvirrad dag på dansskolan.
Tunnelbanorna är fortfarande ur funktion vilket leder till att många av lärarna har svårt att ta sig till skolan och många lektioner blir inställda. Under hela dagen skrev jag säkert in till 3 lärare men deras lektioner blev naturligtvis inställda. Tills slut lyckades jag iaf få ihop tre klasser, två med Cogliandro (contemporary) och en med Chio (street jazz).
 
Cat Cogliandro var jättebra som vanligt, gjorde två helt olika koreografier så då fick tankemaskinen komma igång igen. 
Chio körde en koreografi som jag gjorde för någon vecka sen men det gjorde ingenting alls. Det var riktigt kul att få köra en dans som man kunde lite sedan innan, då kunde man fokusera mer på detaljer och bara ösa på.
Det kändes för en gångs skull riktigt bra.
 
Så i slutet av lektionen valde Chio ut några som skulle få visa upp för de andra och jag var en utav dom!!
åhåå jag blev så glad, haha! Det var riktigt kul, det blir liksom som ett "kvitto" att man har kämpat och fattat koreografin bra. 
 
Det var i vilket fall underbart att få dansa igen, (vi inte har rört arslet sen i fredags.)
Njöt varje minut kan jag lova! :)
Här är låten som vi dansade till med Chio idag 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Stolt mami <3

2012-11-01 @ 20:16:58
Postat av: Mimmi

Häftigt att bli utvaldtill att visa upp, bra jobbat!:)

2012-11-04 @ 13:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0