Vanessa Hudgens...

I tisdags tog jag Chio som jag har tagit några gånger nu, dock var det inte riktigt som vanligt denna gång. 
 
Efter uppvärmningen och styrkan så hade vi några minuter på oss till att stretcha innan vi skulle börja med koreografin. Det var då jag upptäckte henne, en liten och smal tjej med svart hår och shit vad jag kände igen henne. Och min första tanke var "men gud vad lik hon är bruden i High School Musical". Jag frågade lite diskret några av mina svenska kompisar som var på Chios klass och de tyckte också hon var fruktansvärt lik henne. TIlls en till slut säger "Men hallå...det ÄR ju Vanessa Hudgens!"
 
Haha, där stod man och dansade ihop med en kändis. Kanske inte en av de största kändisarna som finns, men ändå. Hon har varit med i tre stycken Disneyfilmer. ;)

Undrar om man hade reagerat så om Beyoncé stod brevid en på en klass, "Men gud, va lik...."
Haha vilket klappträ man är ibland!
 
Haha vi var ju tvugna att ta en bild med na ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0