13 klasser på 4 dagar

Förra veckan började vi skolan på onsdagen. Stormen krånglade till det med subway så lärarna inte kunde ta sig till skolan m.m. Därför hade vi alltså onsdag-söndag på oss att ta 12 klasser och jag som hade en lektion kvar sen veckan innan hade alltså 13 klasser att ta.
 
Men för mig som hade var hur rastlös som helst efter 4 dansfria dagar så var jag hur pepp som helst på att dansa. Jag lyckades ta 13 klasser på 4 dagar (19,5 timmars om jag räknat rätt, haha), vilket var lite slitsamt men annars funkade de ganska bra.
 
Dock har jag fått sota för detta både igår och idag, då min hals gör ont och börjar bli snuvig..igen!
Ska försöka ta det lite lugnt idag. Bara vila och ta de lugnt innan kl.18 då min första klass börjar. Trots att de är fint väder och jag vill verkligen ta vara på dagen.
Men jag måste bli helt frisk.. har så många klasser jag vill ta denna vecka.. räknade ut att det nästan är 18 klasser jag vill ta men vi får väll se vad min kropp och förskylning säger om det. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0