Fjällbacka och stek

Häääärlig dag på stranden idag. Varmt och skönt. Så varmt att till och med jag fick hoppa i plurret och det händer inte speciellt ofta! Lite kallt men det var skönt att svalka sig lite. 

Senare på dagen drog jag, mami och papi på en liten dagstur till Fjällbacka. Otroligt mysig stad det också, väldigt kustaktigt. I like! Där tog vi oss en glass och lite kaffe(cola för min del idag) Sen strosa vi mest runt och kollade i små mysiga affärer. Sen drog vi oss hem mot stugan igen. Dock fick jag med mig en hatt för 50kr, trodde inte jag var en "hatt-tjej", men så fick de bli!

När vi väl kom hem bestämde jag mig för att ta mig en joggingtur i värmen, och som jag svettades! Blev väl cirka 5km men med den värmen som var så dog jag nästan den sista kilometern. Usch, föredrar hellre att springa när det regnar faktiskt. Nu är det bäst att jag stretchar min ömma kropp, ska bli vigare än någonsin nu har jag bestämt mig för.

Imorgon kommer min kära syster hit, ska bli mysigt faktiskt. Vill höra allt från hennes lilla resa från Peace and Love.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Kan du inte ge ut bra stretchövningar för att bli viiiig? :)

2011-07-04 @ 22:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0