tävling på hemmaplan

igår var det som sagt tävling i åmål. Var skitnervös och lite orolig för hur det skulle gå med tanke på att jag inte har haft den bästa förberedelsen; resan, jetlag, sjukdom och liknande men jag var liksom taggad iaf.. det skulle bli riktigt kul.

Några av mina vänner/släkt/pojkvän var där, bl.a Josefine, Mikaela, Moster, Kent, Erik och min lilla pojkvän Johan som sagt . Var lite extra pirrigt då!
Var direkt semifinal eftersom det var premiär för championklassen. Lite gött att det inte var så många ronder men det kändes ändå konstigt

I semifinalen gick det inte alls bra, tyckte jag.. men tydligen tillräckligt bra för att ta mig till finalen.
I finalen var jag ändå taggad, jag ville sätta det som jag inte riktigt satte i semin. Det gick överlag riktigt bra i finalen men jag blev nått så fruktansvärt trött! Det var pinsamt sista minuten, uschusch.. nu får det bli ett antal varv i spåret!

Dagen var riktigt bra igår. Ville stanna kvar längre och hejja på massa människor än vad jag gjorde under tävlingen. Hann bara se grupperna plus första ronden i par superstar sen var jag tvungen att åka vidare för att fira Mikaelas 18årsdag!



"Det syntes att du verkligen älskar det, du såg så lycklig ut"
 -
Johans kanske enda kommentar om tävlingen :)



Idag var det dags att jobba. Showcompagniet flöt på bra, gick igenom mest och la till lite små steg. Sedan var det dags för min egen träning som jag fick vikariera för. Riktigt kul att undervisa eb annan grupp, i en annan dansstil. Många var som sagt trötta efter gårdagens tävling men det hindrade inte mig, körde ganska hårt med gänget ändå, mohaha ;)

Härlig helg men massa dans, men det har varit skitkul. Har fått en liten kick nu efter att ha varit i New York, (Ja,du hade rätt om den saken Alex).

Nu är man på banan igen kan man säga!


Kommentarer
Postat av: Alex

Har rätt om ALLA saker jag =)

2010-03-14 @ 23:28:33
Postat av: Carolina*

Du är så duktig Sofie!! Grattis igen! <3

2010-03-15 @ 15:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0