sitter och skrattar åt mig själv...

jajjemän sitter här och skrattar högt åt mig själv. Det var nämligen så att min vecka i New York var nog den klantigaste i hela mitt liv.

* Jag slog i mina fötter i allt som stod i min väg; stolar, bord, lister, kanter...jaa allt! totalt så slog jag väll i mina fötter säker 70-80gånger på hela veckan!

* Även när vi var på Phantom of the opera så lyckades jag, i pausen när vi skulle gå tillbaka till vara platser, total snubbla i trappen så jag liksom låg raklång längs med trappen. Det roligaste var att jag skulle vara lite smidig och ta två steg i taget och halvsprang eftersom det skulle börja ganska snart.

* Sen så lyckades jag bränna upp två utav lägenhetens stekspadar, det var tacken för att jag fick bo där!

* I lägenheten i deras badrum måste man liksom skruva ur lampan för att släcka eftersom att själva knappen funkar inte. Och det var en kväll då jag hade duschat och hade smörjt in mig i bodylotion och skulle gå ut därifrån och skulle släcka. Sofie börjar skruva på lampan och tänker inte alls på att lampor blir varma plus att hon har fet bodylotion på mina händer och det blev ju som smör i en varm stekpanna och det vräste till riktigt ordentligt. Och som jag brände mig, haha!

Detta är bara några utav mina klantigheter men det är just dessa som sitter och skrattar åt.
Hur lyckas man??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0