nostalgi

sitter hemma i säffle just nu, gött att sluta tidigt för en gång skull! Hade bara dans i dag med Cilla, vi har nämligen ett litet project på lördag under earth hour, då vi ska dansa på stora torget med ficklampor och reflexvästar och hela torget kommer troligtvis vara släckt. Kan nog bli ganska coolt ändå tror jag med live musik och just själva grejer med earth hour och vi dansar i mörker och sådär. Men vi får se hur det blir, kanske blir asdåligt?

Idag blir det bara plugg, har 3 inlämningsuppgifter att göra och ska försöka läsa ur en bok. jiiiiha! Sen ikväll blir det lyrical i åmål, får se hur detta kommer gå. Börjar känna av i ryggen..igen! Men det har funkat väääldigt länge nu utan att jag har haft ont, vilket är skitbra! Men nu börjar det spöka igen. Vill vara ung och allert, utan skador! Som för några år sedan, när jag var runt 13-14 och kunde göra precis vad som helst med min rygg kändes det som. Och man kunde också göra splitthopp utan att behöva vara uppvärmd, sparka och kicka som en dåre utan att få ont.. men nu?! Nu känner jag mig tung och klumpig.. Kan väll kanske bero på att jag inte är lika liten och spinkig som förr men ändå..tanken slår mig på träningarna då man ser "de yngre" som kan slänga sina ben hur som helst.

Nu menar jag inte att jag inte är vig eller att jag är superstel, men man var vigare förr helt enkelt! eller i alla fall jag ;P


Eller så är det just dom här grejerna som fick mig att få så ont idag?

Kommentarer
Postat av: Carolina*

du är inte ensam kan ja säga.. jag känner mig som en gammal tant nu för tiden om man jämför med för några år sedan.. xD kram på dig!

2010-03-25 @ 19:35:58
Postat av: Anonym

kan inte du visa hur man lär sig sånt ocg gör sånt? :)))

2010-06-10 @ 18:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0