jetlag och massor att göra

ojojoj vad jag är trött, ville helst sova vidare liiiite till men icke. Var tvungen att gå upp för att om någon timme gå till tandläkarn och sedan till ST för en liten intervju med Solveig Voice. Efter det ska jag hem för att sova någon timme tänkte jag och sen vidare till danslokalen för att köra igenom singeln. Funderar allt på hur det kommer gå på lördag... "gör det du kan, av vad du har, där du är." - försöker jag intala mig själv, men prestationsångesten tar över en aning.

Igår när man kom hem från NY var jag trööööööött, åkte till mormor och morfar och käkade lite mat och berättade om resan och visade bilder. Sedan drog jag till Johan där jag lyckades somna två gånger på bara någon timme, snyggt sällskap må jag säga. Men det var skönt att träffa dom igen, även min kära mor som blev glad över sitt Swarovskiarmband och sin "I love NY"- tröja. Lyckat köp med andra ord :)

Nej nu måste jag skynda mig, duschen blir och sedan härliga tandläkaren... yummi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0