det gick ju bra..

Det lilla projectet på Earth Hour gick åt helvete kan man säga. haha!
Vi skulle ju som sagt dansa med på reflexvästar, ficklampor och med live musik. Men trummorna hördes inte särskilt bra och det var inte särskilt mörkt på torget heller eftersom folk hade ställt massa marsaller och facklor runt omkring så vi hade inte behövt ha på oss reflexvästarna... Och sen, så lyckades såklart sofie ericson tappa sin fick ficklampa! Smidig tjej! Så det gick inte så jättebra med andra ord :P

Sen var jag i Norge under lördagen och tränade med Ida också. Och hon körde hårt som vanligt, så himla gött! Dansen sitter bättre men mycket behöver jag träna på men det kommer nog bli bra till slut :)

Helgen bestod mest utav massa träningar och åka runt över allt -  norge-säffle-karlstad-åmål-säffle- åmål -säffle... blir tokig på allt åkande snart tror jag! :P Ska bli skönt med lov nu, vara hemma och ta det lugnt och träffa massa nära och kära :)


Kommentarer
Postat av: Emelie Stålis

Du är väl den sämsta bloggerskan på jorden Soffan, haha. Skriv nått för tusan, jag är nyfiken..=))

2010-04-30 @ 13:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0