sjung om studentens lyckliga daaar!

Idag har folkt tagit studenten här i karlstad. Vår klass fick dansa för sundsta/älvkullens studenter och vilket jävla liv det var inne i aulan, hörde knappt musiken! Var riktigt kul faktiskt, trots att vissa grejer var lite halvt jobbiga där ett tag ;P
Efter detta gick jag och linnea ut på karlstadsgator för att kolla på alla fina studenter, och som jag längtar tills jag själv står där! Hoppas detta sista år går fort! Finns ganska mycket jag vill göra efter gymnasiet! Men först är det några härliga veckors sommarlov och fylla 18 som gäller , och sommarlov får man imorgon. Äntligen, dock börjar jag vid halv åtta så det blir att gå upp med tuppen det. usch!

just nu kollar jag på biggest looser, vilket måste vara ett av de bästa tv-programmen jag vet. Speciellt nu i sista programmet när man så se hur alla har förändrats och blivit smalare och mer hälsosamma sen första programmet. Tror jag gillar programmet så mycket eftersom jag själv skulle vilja jobba som personlig tränare och hjälpa andra, vilket jag har fått pröva på lite med linnea ;)

Nej nu ska jag ta och stretcha lite granna, var och träna på gymmet med mor igår och känner mig lite stel i nacken och ryggen, så det behövs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0