en sommar-dagbok-blogg kanske?

har inte skrivit på år och dar... har inte haft tid eller lust heller, och framför allt: vad ska jag skriva om?
har inte direkt hänt något intressant, bara det gamla vanliga.. träningar, tävlingar, pluggandet, fika på waynes, träffa härliga människor. Ja, de gamla vanliga

men så kom jag på detta att under lovet har jag inget sommarjobb och jag kommer antagligen hitta på massor av saker! (var det tänkt iaf) Så då kan det vara lite kul att ha mitt sista sommarlov nedskrivet som ett minne någonstans eftersom jag inte skriver dagbok direkt. Så, så får de bli, från och med NU!

Igår var vi hemma hos Beatrice i vilket fall, mycket trevligt eftersom de vara var vi 92:or då alla 91:or är på studentresa. Var ett tag sedan de bara var de "gamla gänget" ihop men sicken hääärlig kväll de blev! :)
Spelades lite spel och bara hade de trevligt och sedan vandrade vi vidare emot stan.

När vi närmades oss "centrum" hörde vi ryktes vägen att de spelades live musik på Charlottes och inte vilken musik som helst utan irländskmusik, riktigt svänigt med andra ord! Så där blev vi kvar resten av kvällen.
Härlig sommarkväll och jag ser framemot resten utav sommaren, it's gonna be great!


På Charlottes :)

Kommentarer
Postat av: Stålis

Tummen upp för de..=))

2010-06-07 @ 11:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0