tycker synd om mig själv...

Jag har fortfarande träningsvärk i mina lår efter i söndags... ganska sjukt! Benen liksom viker sig ibland när jag går.
Sen har jag gått och blivit dunder förskyld, vilket är så typiskt skolstart som de kan bli. Har varken tid eller lust att vara sjuk nu... måste träna!!!!!
Var med på moderna och improvisationen idag i alla fall..vilket är det dummaste jag kunde ha gjort. Förskylningen har såklart blivit värre och har fått hosta på köpet! Måste lära mig att lyssna på vad kroppen säger, har varit sådan i alla år att jag struntar i om jag känner mig krasslig, vare sig det gäller skador eller sjukdomar, och sen så går jag och dras med en långvarig förskylning som håller i sig en månad.. om inte två. Skärpning soffan!

Var på behandling för ryggen idag också...och det stod inte mycket rätt till där inte..surprised någon?
Är så fruktansvärt trött på denna jäkla rygg. Och det gör ännu ondare under själva behandlingen som får mig vilja skrika och gråta.
och inte nog med det... p.g.a. att jag hade sportbh på mig idag så fick jag blotta mina platta pattar (eller plättar) för min massör. yeeeeees! haha!

Så idag har de inte varit någon bra dag, känns som om hela världen är emot mig, nästan i alla fall. Fast samtidigt lite ironisk på något sätt... för, hur synd får man tycka om sig själv egentligen? Jag har minsann ingen gräns på  tycka-synd-om-mig-själv-fronten.. de finns nog ingen heller egentligen ;)

Kommentarer
Postat av: charlin

nämen lilla vännen, bamsekram från challeballe!

2010-01-14 @ 00:22:45
URL: http://chaarlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0