Skolstart och trångt Zumba-pass!

Idag var det skolan som gällde efter cirka 2.5 veckors lov, hade inte klagat om de hade varit liiiiite längre.
Dagen började med att gå upp 05.45 för att ta tåget vid sju. Och det är man väll inte allt för van vid efter de många sovmorgorna man har tagit.. så det var riktigt kämpigt!
Första lektionen var Jazz med Anna, gick inte direkt bra kan jag ju säga.. det var alldeles för mycket som cirkla runt i mitt huvud, lite väl mycket som har hänt de senast och tyvärr lite svårt att tränga bort. Jag måste lära mig de där att när det är träning, då är det träning som gäller och inte allt annat. Koncentration vore kanske något?
Äh, i skolstarten kan man inte direkt räkna med något annat egentligen..
Resten av skoldagen gick inge vidare, kom för sent till svenskan och somna i någon minut under samma lektion och sedan engelska. Tur var de att den sista lektionen var inställd... arbetsmiljö- vad är de för ämne egentligen?

Efter skolan blev det att fixa biobiljetterna till Avatar, som jag och Johan ska gå på imorgon. Många har sagt att den ska vara bra så vi passar på :)
Sen blev det Säffle och ett litet gratis Zumba pass. Jag och Mamma var de tänkt från börjar men sedan lyckades jag få med Johan också. Haha trodde han skulle vara stelopererad, och visst... han är stel men fixade det riktigt bra tycker jag ;)
Och sedan var det nog det första Zumba-passet med över 100st deltagare. Shiiiit vad folk det var, riktigt lyckat.. dock kunde man ju inte riktigt köra fullt ut eftersom att man skulle slå ihäl varenda kotte i danshallen. Men de var kuuuul! :)

Nu ska jag packa ihop danskläderna för morgondagen och ladda för baletten. Ska försöka gå och lägga mig om en timme så man orkar med att gå upp med tuppen...




sjuuukt många på Zumban idag som ni ser ;D

Kommentarer
Postat av: JOHAN "KING" ANDERSSON

Vad utstött jag ser ut där bak då :(

2010-01-09 @ 16:44:07
Postat av: Miss C

Är det kul med Zumba eller?! ;D

2010-01-09 @ 20:46:45
URL: http://missc.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0