Helgen - Avatar. Blommor. Bakfylle-fest

Helgen som var nu var mysig och trevlig. I fredags blev de Avatar med Johan, och den godingen är för gooo. Hade köpt blommor och grejer (första gången han gör det på 2år & 2månader bör tilläggas ;D haha!) Var med ett litet kort också där han hade skrivit massa fina ord. Då blev jag rörd kan jag lova! Jag är heeelt 100% säker att jag har den absolut bäääästa pojkvännen som finns!!

Avatar var i alla fall riktigt bra tycker jag, man förstod lite vad som skulle hända men ändå var den riktigt bra! Den typen av filmer gillar jag faktiskt
På vägen hem gjorde vi upp en deal, inget godis - skräpmat eller chips fram tills 1 februari(till att börja med) eftersom de har varit alldeles för mycket på den fronten. Och det handlar om 500kr, och jag tänker inte förlora.. dels är jag en fattig student och dels för att jag sparar som bara den till New York ;)

Under lördagen blev det en sväng till Mia i Dals långed och den nya Glitz It affären, mycket större var den nu och jättefin. Märktes att hon själv var riktigt nöjd med valet att flytta :)
Senare på kvällen blev det Bakfylle-fest hos Bea, där temat var att ha "dagen-efter-stuk" alltså mjukiskläder och pizzainte för min del då!). Det var jättetrevlig kväll, dock var jag trött nästintill hela kvällen, jag hade ju trots allt gått två skoldagar vilket inte de andra flickorna inte hade. Kvällen var alltså lugn för min del men mååånga var riktigt party ;D haha!

På söndagen blev det cirkelträning vilket de inte har blivit på ett tag. Var fruktansvärt jobbigt denna gång och grodhoppen var jobbigare än någonsin...hmm, måste börja träna på riktigt igen tror jag. Sen blev det Karlstad och "En annan del av köping" under kvällen.


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Dom dära groddhoppen alltså, haha, känner verkligen känslan i benen/kroppen av dom, bara av att tänka på dom, haha

2010-01-13 @ 05:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0