School is out...

Nu har skolan börjat på riktigt.. låta de vardagliga rutinerna komma fram igen och framför allt att gå upp tidigt och ha de sjukt långa skoldagarna. uschusch!

Idag hade jag däremot sovmorgon till 11.50 så det var inte så farligt men vi gick till klockan 16.00. Då slutar jag hellre tidigt än att ha sovmorgon. De enda lektionerna jag hade idag var Matte B och Naturkunskap B, så de var en ganska segdag faktiskt. Efter skolan blev det att träna lite, försökte komma på lite mer på Showcompagniets danser, men gick inte så jättebra. Behöver lite mer inspiration tror jag, då brukar de gå bättre.

Efter en timmes koreografi skulle jag ge mig på min singel... men helt seriöst, jag kan inte röra mig. Mina lårmuskler är som stora och tjocka knölar i låren och det gör så sjukt ont så fort jag går eller ska sätta mig. Så träningen blev mest stretchning och uppmjukning så att säga. Ska alldeles strax stretcha lite till och träna torso.. Min hållning måste bli bättre, säckar ihop alldels för mycket och ryggen måste bli starkare, så det får bli dagens träning. Försöker med singel imorgon istället :)

Ikväll blir det att mysa ner sig i en filt med varmt tee framför tv:n. Känner mig lite sjuk faktiskt.. Sen funderar skarpt på att dra in grannes underbart goa och lurviga katt eftersom den står ute i trappuppgången och skriker för att den vill in men ingen verkar höra... plus att jag vill ha lite sällskap i min ensamhet....så varför inte, att låna en katt för en kväll är väll inget brott? hihi



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0