jag ska ha en discokula som gravsten...

är fortfarande sjuk sen jag skrev sist. Inte så jätteförskyld men hostar som en jävla dåre, plus att varje gång jag hostar så är mitt huvud på väg att sprängas i tuuusen bitar... så nu knarkar jag hostmedicin och dricker massa te. Men de verkar inte bli bättre...bör kanske vila på riktigt?

Under veckan som har gått har jag hunnit med massor av träningar(ja,trots förskyldning. Dumt!) Under veckan tränade jag 9pass plus 5st träningar i skolan också. Vilket var det dummaste jag kunde ha gjort..  Även fast ni är lite förskylda - TRÄNA INTE!!!

Under helgen var det min farfars begravning också, det var fint med Enya musik som spelades i början när man kom dit. Men jag hatar begravningar, hatar dom!! Sån hemsk stämning, saknad, ledsamt och massa massa tårar.
När jag dör ska det vara discomusik och discoljus. och jag ska ha en discokula som gravsten!
Dock lyckades både jag och emelie få skrattanfall som vi inte kom ur, och vi liksom trissa upp varandra och när den ena slutade, började den andra och slutade med att båda satt och skrattade. Allt detta berodde på mannen/gubben/amatöroperasångare med vääärldens basröst som inte alls passade in med de fina introt med Enya musiken... Men efter ett tag övergick skratt till gråt. Saknar lille snurriga farfar, och självklart farmor men nu är de tillsammans igen i alla fall :)

Sedan var det min första dag som instruktör för Showcompagniet, och jag ser det inte som ett jobb utan ett rent nöje. Det var skitkul och så duktiga elever jag har fått!!! Så himla stolt redan efter en träning :D

Denna veckan har gått riktigt fort, försökt göra skolarbete och liknande och framför allt att bli frisk men har inte riktigt lyckats med den fronten. Till helgen blir det workshop med Ida Karlstad och privatlektion, sedan blir det showcompagniet och lite plugg. Känner på mig att helgen gå väldigt fort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0