Onsdagar = dans

dansuppvisningen vt 09 ;)
Jajjemän, dans heeela dagen idag.
Har naturkunskap som börjar 8.30 till 9.50 resten av dagen har vi bara dans fram till klockan 15.10.
Efter detta är det bara att ta sitt pick och pack och dra vidare till åmål för lite Lyrical med Sofia..

Men jag klagar inte..faktiskt! Visst okej, kan väll erkänna att när man står där och gör battement lyften med Sofia eller den fruktansvärda magövningen (som har blivit ännu värre) med Cecilia vill man inget hellre slå ihjäl någon...ordagrant! Men det är den goa och degiga känslan efter träningen som är så bäst, när man känner att det har gett lite resultat och man känner sig lite sådär halvnöjd ändå =)

Nu är jag som sagt i Säffle, blev tyvärr inget Karlstad ikväll utan får dra tidigit imorgonbitti. hatar't!
Ska dra mig ner och käka lite kvällsmat och passa på att mysa lite med min kära mor, sen blir det bums i säng om man ska orka med dagen imorgon

Puss pårej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0