Tack ska du ha, det gjorde du jävligt bra =)

Har varit allmänt konstig och förvirrad, funderat mycket över hur kvällen skulle bli och försökt sett allting positiv. Just då så sitter man och ler och bara njuter för sig själv, kan ju egentligen inte bli bättre.?
Men efter en liten stund i små fina & söta tankar så kommer en annan liten tanke in i bilden och då får man den där klumpen i magen och en stor saknad i hela kroppen...

Jag kommer sakna dig Alex!! Alla träningar och tävlingar...allt!
Du är en sån människa man mår så fruktansvärt bra med
och man får inte nog utav dig :)
alla dina knäppa dansryck, ditt sjuka skratt som du gör till
så att du låter som en liten dvärg? och dina fruktansvärt smidiga
stretchövningar och ditt "stela-höftrullningssteg som går i 120km/h" och detta är bara några få tillfällen av alla du har åstakommit som jag alltid kommer komma ihåg. + Och alla tuuuusen internagrejer vi har, som du redan har nämnt ;)

Som sagt så lyckas du alltid få mig att skratta och må bra men du har gjort så mycket mer för mig... Du har alltid hjälpt mig, både när det gäller singeln och paren. Trots att jag är trög eller bara vrång när det gäller det mesta så har du alltid haft ett sånt tålamod, förklarat för mig om och om igen eller lyckats övertalat mig tillslut. Och alltid lika lugn..jämt! Ingen stress på dig inte (kanske är därför du kommer sent då&då?;) )
Men du ska veta att jag beundrar dig för så himla mycket, framför allt när det gäller din stelhet. Haha!
Du betyder i alla fall mycket ska du veta och du har gjort ett stort avtryck i hjärtat mitt (haha smöööörigt men sant) och allt detta under bara 1år. You're good dude! =)

Jag ser framemot att höra hur det går för dig borta över Atlanten,
du ska till New York och dansa? Rena drömmen :D
Samtidigt som man glädjs över att du ska åka iväg så kommer det bli vääääldigt tomt utan dig ska du veta.
Men vi ses förhoppningsvis snart, om det blir nu blir ett litet besök hos dig det vill säga.

Tack för ALLT!! Du är bääääääst GK!!  =)


Kommentarer
Postat av: Jesper Mann

Åh så fint, jag blir nästan rörd!

2009-09-24 @ 23:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0