Marknad i Säffle - höjdpunkten på året ungefär ;)

Tänkte börja med att berätta om fredagens händelser :)
Började dagen med balett i skolan och jag kan ju tala om att jag ALDRIG har haft sån kramp i mina vader, Helt sjukt!! Ibland kan man vakna upp mitt i natten av att man har kramp i vaden.. men det är var nog 5gånger värre.
Skoldagen fortsatte med ännu ett danspass, sen idrott.. och på detta avslutar vi dagen med matte och naturkunskap. YES!

Efter detta drog jag vidare mot Säffle för att äta lite mat och fika hos mormor&morfar. :)
Sen blev det hem och göra sig iordning lite snabbt för att möta brudarna hos Josefine.
Efter ett tag drog vi vidare till Skogshyddan där det var lite folk. Det var trevligt men roligast under kvällen var nog när vi var ute på äventyr i skogen som är precis brevid i Skogshyddan.  Det var kålsvart, rötter överallt, marken var helt mjuk och klackskor på detta..kunde ju bara sluta på ett sätt. Haha!

Men kvällen fortsatte och avslutades vid Bakfickan.
Som sagt var det ju en trevlig kväll med en liten halvseg början men helt okej ändå, skönt att träffa både släkt och vänner som jag inte har träffat på ett bra tag. :)


Kommentarer
Postat av: AlvaOdhner

hehe<3 var också på marknaden<3 har också blogg!! hejjjalva <3 kolla in den det är kul!!:))<3

2009-09-27 @ 13:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0