En typisk söndag..

Var egentligen planerat att jag skulle gå ut en sväng igårkväll men jag hade verkligen inte lust, för trött och sliten. Istället blev det att bara en liten filmkväll med Johan. The american history X, fy fan vilken film, så himla hemsk men ändå så himla bra! Det värsta är att det faktiskt finns sådana människor :s
Men det var mysigt att träffa min lilla gris, var ett tag sen som sagt :)<3


Idag blev det discoträning. Blev tävlingsrunda inför Eskilstuna som är om cirka två veckor. Inte för att det var särskilt länge sen som man tävlade men det ska bli kul =)
Resten av dagen består mest utav massa plugg...Den ena söndagen är den andre lik.

En annan rolig sak jag har att berätta är att jag ska börja ta privatlektioner av Ida Karlstad från Norge!
Har precis pratat med henne och första datumet är redan klart! Längtar som en dåre!! :D

Ikväll kanske det blir bio med Linnéa, fast de beror lite på hur mycket jag hinner göra med skolarbetena..därför så får jag skynda på lite!

Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Skantzi ;)

åh, hon är ju super så det kommer bli bra :) (y)

2009-09-28 @ 14:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0