det här behövdes...

Endast en lektion idag, himla härligt. Behövdes lite ledighet kände jag.
Drog fort hem till lägenheten och tog mig en liten powernap, sen blev det plugg för hela slanten.
Läste hela kapitlet i kulturhistorian och lite engelska blev det också.

Efter ha suttit i någon timme, så tittade höstsolen fram och då blev jag fruktansvärt sugen på att ta på mig joggingskorna för att ta mig en liten runda i spåret. Var ett tag sen eftersom jag har varit väääldigt förskyld så, så blev det...vilket jag ångrade så fort jag kom ut, var ISKALLT trots all sol. Men jag vek mig inte, sprang gjorde jag och det fort, ville bli varm så fort som möjligt.
Tog en liten runda längds älven och till slut glömde jag kylan och det blev riktigt skönt och lite avkopplande också.
Himla härligt!

Resten av dagen har bestått av ännu mer plugg och ännu mera träning. Lyrical i åmål = KRAMP!
Snart klar med min engelskabok också, gnägg på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0