Yrkesinformation

Jajjemän, det var de skoldagen bestod utav, yrkesinformation. Man kunde välja massa olika pass för att lyssna på olika yrken och vilken utbildning som behövdes för de arbetet. Själv gick jag på polis, dansare och läkare...haha känns lite som "finn två fel" på dom valen men det var intressant i alla fall :) Efter att ha gått på dansyrke-passet blev jag ännu mer sugen på att söka vidare på danslinjen efter gymnasiet. Nu fick man reda på ännu fler inriktningar så nu blev jag lite osäker...men de valet tar jag då. ;)

Sen under kvällen blev det lyrical och sen bar det hemåt till en sprillans ny tv! 42tum och blu-ray...säger mig ingenting egentligen men himla nice bild kan jag säga och inte nog med det, en ny dvd! Vilket var mer än behövligt i detta hus! Den andra dvd:n har varit nära döden alltför många gånger så det var nog skönt för den att få vila i frid.

Så nu ska jag springa ner till mami och bli ännu mer fascinerad av denna stora och vackra tv! Haha
See yooou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0