Tävling imorgon!

Började som sagt med balett idag, lika jobbigt varje gång och benen är helt degiga efter den klassen. Känns ändå  som att de går bättre o bättre varje gång faktiskt :)

Den här gången fick vi lite extra tid för att stretcha. Blivit några framsteg med ett mål som jag har inom alla vighetsgrejer jag vill kunna :D  Nämligen att ligga på rygg och ta upp benen och splitta, (inte snett bak,). Malin och Charlotta fick dock hjälpa mig att trycka men jag var bara några få centimeter kvar, kunde inprincip nudda golvet när jag flexa fötterna! sånt gillar man när all övertöjning man har gjort har gett resultat! :)
Dagen fortsatte med jazz, idrott och sen matte... liiite trött efter den dagen kan man väll säga. Har ändå varit riktigt mysig dag, härlig fredagsstämning helt enkelt =)



Ikväll har man bara laddat för morgondagen, terminens första rikstävling! Både nervös och taggad, försöker inte tänka så mycket på tidigare resultat utan bara fokusera på det jag ska göra NU, inte vad jag har gjort och hur det har gått. Nu är det ny tävling med nya domare och det kan gå hur som helst.

Det är också första tävlingen där jag bara kommer tävla i singeldisco. Tidigare har jag ändå tävlat par eller grupp, men nu är det bara singel som gäller. Känns helskumt, jag har ändå tävlat i cirka 7år, så det är väll inte så konstigt att det känns konstigt?, haha! 

Nu blir det att ladda lite till,låta mor proppa i mig lite mer mat och våffla håret framför Idol.
Wish me luck! :)


Kommentarer
Postat av: Stålis

Lycka till! Du är bäst Soffan!! PUSS

2009-10-10 @ 08:29:26
URL: http://fruelvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0