8november...Street gillar vi!

Orkar inte berätta om skolan... för ointressant.
Efter skolan blev det iaf subway till middag vilket jag hade längtat efter sen första lektionen.
Helt underbart! Det bästa av allt är att man får med sig en kaka på köpet PLUS att jag hade en liten kupong så jag fick 10kr rabatt ;D wihooo!

Street med Stålis gällde ikväll, som alla torsdagskvällar. Riktigt skojj kan jag lova!
Funderar starkt på att börja  ragga, popping eller något liknande till våren. Behöver lite mer träning inom streeten känner jag och det kan ju alltid vara bra liksom...men vi får se =)

Imorgon börjar dagen med balett, såå himla bra...like it alot! Dock räknar jag med krampattacker, som jag jämt får och inte på litet vis heller. :P
Måste gå upp klockan 05.50 imorgonbitti också, mitt i natta för mig, så det kanske är dags att dra sig till kojs så man orkar med skoldagen .
Sååååååååå, nattinatti :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0