Resultat från Eskilstuna!

Är riktigt nöjd med placeringen, kom på en andra plats :D Trodde faktiskt inte att det skulle gå så bra idag eftersom formen inte var den bästa. Kände mig seg, slarvig och allmänt ofokuserad. Sen lyckades jag spy redan efter första ronden vilket jag kände av resten utav tävlingen så jag är riktigt nöjd att det gick bra trots detta :)
Jag och Kristin mötte varandra i finalen när vi dansade 2&2, lite jobbigt sånt där  tycker jag men bruden lyckades vinna!!! :D Sin första tävling i Superstar +16, hur kul som helst. Det var hon värd tycker jag!
För Åmål överlag gick det ganska bra tror jag, många finalplatser tolkade jag det som vid prisutdelningen. Muy bien! :D

Kändes väldigt tomt att bara dansa singel, saknade självaste GK såklart! Men han var ju med oss ändå, eftersom jag är lite klurig sådär ;)
Min lilla plan var ju då att ta med en bild på Alex och ställa det vid lagledarbordet så att alla kunde bli lite extra taggade liksom. Dock misstolkades detta av några stycken och trodde att gubben hade dött eller varit med om någon allvarlig olycka. Haha, så jag får nog tänka igenom min lilla plan till nästa tävling, lägga till någon text så att folk förstår att du fortfarande lever ;P

Men du var med oss i alla fall,


Kommentarer
Postat av: James*

Vad du är rar Sofie!!! (:



Grattis!

2009-10-11 @ 13:37:02
Postat av: Bea

Wiho! Grattis, du kan det där som sagt :D

2009-10-11 @ 19:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0