Privatlektion med Ida!

Kom hem för cirka en timme sen från Norge efter att ha haft 2timmars privatlektion med Ida.
Var riktigt bra, hur nöjd som helst! Ida var jätteduktig, puschade och coachade skit bra, skrek och grejer under tiden som jag körde igenom dansen, (på ett bra sätt såklart!) Och då blev jag extra peppad och körde ännu mer, så det gillade jag verkligen. De är så det ska vara tycker jag! :)
Dock är det mycket svåra sekvenser i dansen nu som jag måste träna stenhårt på, men när det väl sitter kan de bli riktigt bra! Så nu gäller det att träna för fullt! Lite extra motiverad och taggad nu till nästa tävling faktiskt! =D

Efter privatlektionen blev det en liten shoppingtur vid Charlottenbergs shoppingcenter. Helt sjukt mycket folk och alla handlade som galningar! Fick lite panik där inne faktiskt, för mycket folk helt enkelt :P
Blev i alla fall ett par nya, svarta converse som var mer än behövligt och sen en liten mjukisdress :)
Sen blev det att sova på vägen hem, riktigt skööönt! Efter ett tag vaknade av att hela kroppen var stel, varenda lite muskel värkte, så resten av kvällen blir att stretcha. Mor erbjöd en liten massage och det tackar jag inte nej till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0