Myskväll hos Beatrice :)

Igår blev de lite träning hemma med massa styrkeövningar, körde riktigt hårt faktiskt. Sen lite senare ville Mami iväg och träna på panhatta för att köra på crosstrainern, och eftersom jag inte hade något för mig just då så hängde jag med till gymmet och tränade ett pass till.

Sen blev de lite grillat med bakad potatis med massa gottit till! (familjen ericson grillar året runt, även under vintern, haha!) Efter denna ljuvliga middag drog jag vidare till Beatrice för lite myskväll med brudarna. Där blev det mest massa prat och sällskapsspel, denna gång blev de "Hon slukades av varjen". Haha, ett hysteriskt spel som var fruktansvärt kul ;D
Var i alla fall en mysig kväll tycker jag, får göras om snart igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0