mysigt och busigt

Idag stannade jag hemma faktiskt, lite busigt sådär. Men jag har en anledning till att stanna hemma, en ganska bra sådan, nämligen att jag har matteprov imorgon.  Det här provet har jag grubblat över länge och nu har även paniken fyllt varje del i min kropp. Prestationsångest, kan man säga att man har..ååååh, varför föddes jag inte till mattesnille?

Försökte gå upp ganska tidigt idag men kom upp runt elva trots att jag kämpade så att komma upp, men mitt varma täcke och min mjuka säng vann idag.
När jag kom upp blev de en härlig frukost med O'boy och sen direkt på matematiken. Suttit och räknat i 3 timmar i streck och efter de kände jag att de fick vara nog, pallar inte alla ekvationssystem och resten av dreten.

Runt fyra tiden kom en himla härlig pingla hit, nämligen Josefine :) Alltid mysigt att träffa henne. Det är en person man alltid stortrivs med...svårt att inte göra det :)
Ska alldeles strax iväg och träna street nu, och de är något jag alltid ser fram emot varje torsdagkväll  :D


En som har varit med mig överallt idag och bara varit allmänt mysig :)

Kommentarer
Postat av: Lois

Du missade absolut ingenting! :)

Puss!

2009-10-22 @ 18:06:25
Postat av: soffipropp

gud vilken tur :D

2009-10-22 @ 22:11:08
Postat av: Josefine

Naaw! Vad glad jag blir =D Å jag stortrivs med dig! Min pingla:)<3

2009-10-23 @ 13:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0