Maskerad i K- town

Mina två väninnor Josefine och Jennifer följde med till Karlstad igårkväll för lite festligheter. Började lite smått hos Hanne och Emelie innan vi drog vidare ut mot bomstad där några killar hade hyrt en lokal. Mycket folk var det i alla fall och nästan alla var ju utklädda vilket var himla skoj!
Dansade heeela kväll inprincip och det var bara allmänt skit kul!! =D
höjdpunkten var nog när vi kom till burger king och jag&josefine skulle ha den största burgaren som restaurangen hade, och kunde inte välja mellan XXL meal och double wopper meal och vi står en långstund och funderar och diskuterar med kassörskan.  "vilken skulle du ha tagit??!!" "vad är skillnaden på dom då?...är de OSTEN?!!!
haha, de var kul då iallafall och stackars flicka säger jag bara! ;P

Köpte med några burgare till grannen som hade bett mig göra det, och dessa burgare blev offer för vår dåliga humor! haha stackare ;D
Efter att ha lämnat dom gick vi till lägenheten och tjöta om allt och ingeting i några timmar, klockan blev mycket och vi somnade bums. Sov i bara några timmar och sen drog vi in till stan igen och käkade pastasallad på wayne's. Himla mysigt har de varit i alla fall<3

Idag är det lite festligheter på skogshyddan också, blir väll ganska lugnt för min del upp och träna imorgon med kricket&co i några timmar, ska bli himla trevligt de också :)
Får nog göra mig iordning, ska iväg till kalas eftersom min kusin har fyllt år och sen blir det en sväng till skogshyddan och träffa folket :)

Här kommer lite bilder från gårdagen =)


Kommentarer
Postat av: mimmi

hahahaha kvällen var braa :D

snygg design föresten :D (Y)

2009-10-31 @ 21:22:36
URL: http://mimmilepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0