lite av varje

Var och styrketräna runt elva imorse, cyklade som en tok till gymmet. Trots alla fruktansvärda backar så trampade jag på, med hög volym på iPoden(inte på högsta, har mina tvångstankar!)  och med dunkande disco, vilket är den bästa uppladdningen inför och under ett träningspass. ohyes!
Så när jag kom fram, efter att ha åkt genom ungefär hela stan + att ha cyklat som en dåre, var jag både anfådd och svettig. Behöver alltså träna mer kondition än styrketräning med tanke på vad trött jag var efter cykelturen, haha!

Resten av dagen har jag och nea varit superduktiga. Jag har dammsugit hela huset, städat badrummet och diskat. Och linnéa skurade. (idag var jag snäppet bättre än henne, höhö!) Efter det drog vi ut i byn, skaffade mig en ny maskara och ett litet naglack, sånt där som är himla nödvändigt. 
På vägen hem blev det att köpa med lite fikabröd för att överraska Mami lite extra.
Under fikan diskuterade vi en del om min lilla New York resa och hur jag låg till ekonomiskt, vilket inte lät allt för positivt, men de kommer bli bättre! Ska ringa till ett speciellt företag som försöker fixa biljetter så billigt som möjligt. jagVILLochjagSKAåka!!! :)

Efter denna dag är jag lite seg och trött faktiskt, lyssnar på underbara Goo goo dolls och ska alldeles strax övertänja lite granna tänkte jag.
Bamsekram


 

Kommentarer
Postat av: Gunnar

DU VILL OCH DU SKA ÅKA =)

2009-10-29 @ 05:16:21
Postat av: Anonym

vad ska du göra i new york?

2009-11-01 @ 18:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0