inför tävlingen

Precis varit iväg och tränat lite singel, känns faktiskt bra. Lite seg i benen men det är nog efter all träning under helgen. Men försvinner förhoppningsvis till helgen :) Tävling i Eskilstuna dååå, ganska laddad faktiskt, dock kommer det kännas hur konstig som helst att inte dansa något annat än singel, konstigt att inte dansa med alex :(
Eller bara sakna att ha honom där, stötta inför singeln..o hjälpa mig med så mycket. All stretchövningar och allt.
Folk har t.o.m. frågat mig hur det känns inför tävlingen, med detta att Alex inte ska vara med.. Svaret vet nog alla egentligen....
Men jag har en liten plan ;) (kommer märkas på lördag)

Sen blir det massa plugg, har prov imorgon..Nej, ett test var det! Har inte pluggat nånting!
Men innan pluggandet ska jag ta mig en uppfriskande dusch


Svängit värre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0