I'll be the last one on the dance flo-o-o-r

Började med jazz idag och sen var det balett som gällde. Och idag fick jag en kick helt enkelt, blev så himla taggad efter baletten! Och bestämt mig för att träna as mycket på all teknik, framför allt Fouetté Pirouetterna och Pirouetter överhuvudtaget, men självklart massa annat också. Jag har massor av mål nu känner jag men jag vill och ska klara det! :)

Efter skolan blev det att åka direkt till Säffle för lite cirkelträning/styrka/kondition med inga mindre än Johanna och Kristin. Vi körde i ungefär en timme och sen stretchade vi en del efteråt ihop, mysiga brudar det där kan jag lova!

Nu har jag bara tagit det lugnt, tittar på Idol med Mor&Far, käkar tacos och bara laddar inför imorgon... då blir det Norge för privatlektion med Ida Karlstad. Nervös men det går nog bra
"Tar de emot, ta i lite till"..
som jag brukar säga ;)


Kommentarer
Postat av: gunnar

"tar det emot, är det bara att spy och komma igen =) "

2009-10-17 @ 11:37:57
Postat av: soffan

För dig är det så ja, gunnar! :)

2009-10-17 @ 17:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0