glutenallergi?!

Sitter inne nu medan regnet slår mot fönstret och det liksom susar utomhus på grund av all blåst, äre höst eller?
men mysigt är det!
Nyss tagit mig en dusch efter ha tränat lite styrketräning och varit och sola med Linnéa =) tog som sagt en liten vilodag idag, de behövs också i vardagen!

På väg till solariet förut disskuterade jag och linnea om jag skulle kunna vara glutenallergiker... Mår nämligen inte alls bra utav att käka bröd eller pasta o liknande, därför ska göra ett litet test. Försöka hålla mig borta från bröd och sånt och äta "activia" som det går så mycket om på reklam. Dock måste jag fortsätta med pastan (måste ladda inför lördagen såklart). Sen får vi se om det blir bättre eller om det är så att jag bara inbillar mig alltihop...The time will tell! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

glutenfri pasta finns ju! :)

2009-10-06 @ 21:11:59
URL: http://emmaljung.se
Postat av: Anonym

Håller med förgående talare.. är ju mjöl och ägg i vanlig pasta så undvik den med.. i gluten pasta får du allt du behöver..

2009-10-07 @ 22:12:51
URL: http://angelicajareke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0