fullrulle!

Har inte hunnit skriva så mycket på bloggen den här veckan, kommer antagligen inte hinna så mycket mer.
Det enda jag gör är att plugga som ett as och tränar emellanåt.

Har lyckats skada ryggen...igen. Gjorde lite styrka här hemma och när jag skulle stretcha lite,för att inte skada mig, så knastrade det till och fick samma ömma rygg som jag hade i somras när jag försökte flytta en gokart... :s
inte smidig någonstans nu känner jag, massage vore!

Idag blir det att plugga lite till men också gå ut och äta med Johan, har 2års dag idag! :D
Så han kommer in till storstan när som helst och då blir det krubb! Ska bli jättemysigt!
Han är för underbar den grabben <3 :)

På lördag ska jag iväg till Norge, första träningen med Ida Karlstad. Nervös med tanke på ryggen men det blir förhoppningsvis bättre innan dess. men det ska bli grymt kul också såklart!! =)

Nu blir de duschen sen blir de el restuarante :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0