Bobby frisör

idag har de varit fullrulle. Dagen började med att åka till åmål för att få en massage/behandling av mr. Halling. Var tydligen väldigt mycket som inte stod rätt till i ryggen på mig. Men de blir förhoppningsvis bättre nu.

Efter behandlingen blev det direkt till Karlstad med Mamma för att mini- shoppa. Vi hämtade upp Linnéa vid lägenheten och sen att göra stan. Hittade en jacka, ett linne och en liten ring.
Efter någon timme eller två så gick vi emot Kicks eftersom att vi hade hört att frisör Bobby var där och lansera sitt nya märke. När vi kom dit så kunde man få sitt hårstylat av olika frisörer med Bobbys egna märke. Vi tre stod först och kolla på men sen fick min kära mor och syster den briljanta idén att jag skulle sätta mig och få mitt hår stylat som alla andra brudar inne i salongen. Jag vägrade! Men mamma&linnea tyckte jag skulle göra det eftersom ingen utav dom hade tillräckligt långt hår och då blev jag offret, även fast jag inte ville!!
Så jag satt i den jäkla stolen och fick lockar som gjorde att jag såg ut som en gammal tant! Alla andra flickor blev jättefina, men jag har alldeles för kort hår för att göra sådana lockar..
Men i alla fall så fick Linnea och mamma sig ett gott skratt som varade resten utav dagen.
Och jag kände mig som världens tönt...

vad hände med frillan??? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0