bästa helgen på länge!

Fredagen var så himla braaa!
Startade hos Annielle, där vi sjöng Lips ungefär hela kvällen. På topp helt enkelt!
Himla trevligt var det iaf, härliga tjejer kan jag lova!! =)
Sen drog vi vidare mot vågmästarn(?).
Där kvällen fortsatte,för vissa iaf..medan andra fick åka hem lite tidigare  ;) haha! 
Var fruktansvärt trevligt iaf, bra sällskap och massa! Det ska göras om, och det snart!!

Resten av helgen har jag varit hemma och tagit det lugnt. Tränade med Kristin i lördags, körde våra singlar ihop och sen blev det lite cirkelträning på de. Härligt!
På kvällen blev det att mysa med la familia och a la Johan :)

Söndagen har varit lagomt seg, discoträning för någon timme sen och snart blir det att träffa Mollibolli och bara umgås. Var ett bra tag sen så det ska bli himla mysigt!
Lite senare blir det att åka tillbaka till Karlstad igen..
Behöver dock plugga men får se vad det blir med det.

Himla bra helg!
Tackohej!

Kommentarer
Postat av: andrea

roligt att vi sågs igen, wiho! det får bli oftare ju;O puspuss andrea bäccman

2009-10-04 @ 21:26:33
URL: http://andreabaccman.blogg.se/
Postat av: Josephine Bäck

Hej där Sofie!

Vet inte om du kommer ihåg mig, men jag följde med och hämtade Niklas hemma hos dig i Säffle förra sommaren. Josephine Bäck?



aja, tycker verkligen att du borde skaffa dig en snygg design, din blogg är ju så intressant! :)

Hör av dig om du vill att jag ska göra en åt dig!

[email protected]

2009-10-04 @ 21:42:00
URL: http://boopbaby.blogg.se/
Postat av: Sofie

andrea; Jaa de var det verkligen! De måste vi bruden, mer dejter bliir!



Josephine Bäck;

Klart jag kommer ihåg!! Allt bra ed dig!

Oj, det skulle vara supersnällt, kan ingenting om detta med design och sånt så om du vill så får du jättegärna hjälpa mig! =D

2009-10-05 @ 17:53:49
Postat av: Josephine Bäck

Haha vad bra! :) Jo det är finfint med mig!



Okej, men om du addar min msn så kan jag hjälpa dig! :D



[email protected]

2009-10-05 @ 22:57:21
URL: http://boopbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0