Äntligen höstlov, tack och lov!

Skönt med en veckas ledighet nu! Har varit hur skoltrött som helst de här sista dagarna i skolan så detta lovet kom himla lämpligt måste jag säga.
under lovet ska jag passa på att sova och träffa nära&kära så mycket de bara går... och träna såklart! Får inte ligga på latsidan allt för mycket ;P Har som sagt en hel del att träna på så jag kommer spendera mycket tid i danslokalen under lovet. surprised någon?

Fredagkvällens planer gick inge vidare, var planerad klassfest idag egentligen men icke.. för mycket krångel med lokal tyvärr, vilket var väldigt synd! Hade sett framemot att fira lite för att de äntligen var lov men nästa helg verkar de vara fina planeringar på g. :)

Så resten av kvällen har jag varit lite småsur faktiskt, inte bara för att kvällen inte blev som man hade tänkt sig, utan bara massa annat tjöt och konstigt som har kommit upp men med lite sömn blir det nog bättre :)
Pusselipuss!





Life's too short to make trouble out of small things
It is better this way, I'm sort of laid back today
Close my ears when words come flying out, I've heard them all before
With just a lot of hope flushing down the drain, it is better this way

Just two afraid souls, going at each other,
And if we bump into each other one day, we'll be better then
Maybe we can start all over again..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0