Min egna upplevelse om vaccinjäveln!

Som sagt så vaccinerades jag i tisdag och överlevde nätt och jämt.. Det var i onsdag, igår alltså, jag trodde att min sista stund var kommen. helt allvarligt :P

Jag vaknade på morgonen och kände mig lite öm i kroppen,(framför allt i armen!!)men tänkte inte mer på det. När jag står i badrummet och ska börja göra mig i ordning börjar jag skaka som en tok i hela kroppen och kort därefter så börja det svarta för ögonen och allt runt omkring började snurra. Så jag var tvungen att lägga mig, rätt på badrumsgolvet.. och vårt badrum i lägenheten är ju inte speciellt stort! haha!

Sen vaknade jag upp och insåg att jag måste ha tuppat av. Så jag tänkte att lite vatten vore nog bra, så jag ställer mig upp på skakiga ben och ska börja gå mot köket. När jag väl går ut från badrummet såg jag inte ett skit! Jag kunde lika gärnat gått och blunda för min syn fungerade ju inte överhuvudtaget!
Men dum som jag är fortsätter jag att gå genom att ta på väggarna för att känna mig fram
Under tiden som jag går blev jag snurrig och yr igen och då tänkte att jag var tvungen att lägga mig soffan istället för att ta mig till köket...
Det var ett litet problem... Jag hittade inte soffan!! Jag var helt vilsen i en liten etta och visste inte vart jag var och såg inte ett skit! Så jag fick panik! Och huvudet snurrade ännu mer så jag la mig ner rätt på golvet igen.
Efter ett tag vaknade jag utav att jag frös och skakade nått så fruktansvärt. Igen.

Den dagen svimmade jag alltså 2 gånger under bara en morgon, och jag har svimmat en gång tidigare i mitt liv!
Det är något skumt med det där vaccinet alltså... plus att värken i armen går inte att beskriva! Jag kan inte lyfta den, röra den eller få på mig kläder utan att det smärtar till!

Men i alla fall,  resten av onsdagen mådde inte alls bra, ont i huvudet och febrig + en handikapp arm på köpet!

Idag är det bättre, dock är armen öm som satan fortfarande men trots det ska jag ändå pröva att vara med på streeten idag.. Haha det kommer bli väldigt intressant! Jag kommer antaglien se helt efterbliven ut..Mer än vanligt alltså;)

Kommentarer
Postat av: BasC

jag tycker att vaccinet är grymt läskigt,.!!

2009-11-05 @ 23:19:14
URL: http://BasC.se/
Postat av: mimmi

men oj var det så illa för dej :O stackare då :(

2009-11-05 @ 23:48:31
URL: http://mimmilepp.blogg.se/
Postat av: lollo

gu va läskigt! .. hoppas det blir bättre!

2009-11-06 @ 00:18:26
URL: http://louisaandersson.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Oj, du fick ju alla biverkningar nästan, jag som klagade över huvudvärk :P

2009-11-06 @ 12:23:02
URL: http://beatriceheintz.blogspot.com/
Postat av: Jennifer

scaary :o blivit nåt bättre?

själv har man ju inte tagit nåt svinisvaccin alls.. :P ^^

2009-11-06 @ 14:57:42
URL: http://jessifelts.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha! :D Det bästa med dig är att du kämpar iaf :) Och lika go och glad är du för det gumman!

2009-11-06 @ 22:00:04
URL: http://carolineskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0