träning med SweEts brudarna :D

idag blev det 3timmars träning med SweEts brudarna! Var riktigt kul att träna med dem stöllarna, haha!
vi körde lite cirkelträning och sen lite hopp och sparkar och efter det körde vi även våra program några gånger.

Kul att kunna hjälpa varandra, säga positiva och "bra att tänka på"- saker. Sen är det mycket roligare att träna när man är fler! tyvär kan bli riktigt tråkigt i längden att stå och träna själv i en stor spegelhall, så det är skönt att ha i alla fall en träning i veckan där man är fler, riktigt kul! Speciellt med dem brudarna också, de är för himla härliga! :D

Så nu på kvällen känner jag att min kropp har fått en rejäl omgång, ont i axelpartiet och ryggen så det får nog bli en liten stretch senare. Annars blir det att åka till karlstad och sen ladda för skoldagen imorgon. lovet gick alldeles för fort tycker jag! Ändå har jag hunnit med en hel del, vilket känns skönt... måste dock börja plugga redan imorgon eftersom jag inte har tagit tag i det under lov veckan... men det var ju faktiskt lov!
Så imorgon blir det tillbaka till de vanliga rutinerna och vardagen...
längtar redan  till nästa lov!


JAG KLARADE ATT NUDDA FÖTTERNA I GOLVET!!! PÅ RIKTIGT:D

Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt Sofie! :D

Maha, den är jättebra! :D

2009-11-01 @ 20:40:32
URL: http://carolineskantz.blogg.se/
Postat av: Johanna Stålis

Du är inte riktigt klok du hahaha :D

2009-11-03 @ 12:14:02
Postat av: Miss C

Helt galet!!! o.O

2009-12-18 @ 12:57:01
URL: http://missc.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0